RUILEN OF RETOURNEREN

Voorwaarden

Voor de meeste artikelen geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het artikel. Binnen deze bedenktijd kun je zonder opgaaf van reden van je aankoop afzien.

Voorafgaand aan de retourzending dien je Laif middels een e-mail op de hoogte te brengen. Je kunt daarvoor gebruik maken van het bij de bestelling gevoegde formulier ruilen/retourneren. Zonder het formulier ruilen/retourneren nemen wij de aanvraag niet in behandeling!
Het artikel moet vervolgens onbeschadigd, ongewassen, in originele staat en indien mogelijk, in de originele verpakking en binnen 14 dagen na melden afzien van aankoop aan Laif worden teruggestuurd. De kosten voor het retour naar Laif sturen van artikelen zijn voor eigen rekening en op eigen risico. Laif is niet aansprakelijk voor de verzending, zorg daarom voor een verzendbewijs. Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is. Onvoldoende of niet gefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen door Laif.

Borstkolven, drink- en bewaarflesjes, bewaarzakjes, verbandmiddelen kunnen in verband met hygiëne niet worden geretourneerd indien de sealing of steriele verpakking geopend is.

Bij ruilen dien je een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop.

Terugbetaling

Laif betaalt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, na ontvangst en controle van retour gezonden artikelen het aankoopbedrag terug. Schade aan geretourneerde artikelen wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Bij ruilen worden de kosten van het aankoopbedrag en de verzendkosten terug gestort, zodat je bij bestelling van het nieuwe product maar eenmalig de verzendkosten kwijt bent (retourkosten zijn voor eigen rekening). Indien je vervolgens nog eens wilt ruilen dan worden de verzendkosten wel in rekening gebracht.

IBAN: NL40 RABO 0129 3909 33 t.n.v. Babypraktijk Noord

Klachten

Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Is het ontvangen product niet in orde, of is je bestelling onverhoopt niet compleet, laat het zo snel mogelijk weten per mail (info@laifshop.nl). Bij een kapot product kan er reparatie of vervanging aangeboden worden. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een snelle en goede oplossing te komen.

Sinds februari 2016 is het voor ons als webwinkel verplicht om bij klachten je ook te verwijzen naar het Europese ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Hier kun je bij een geschil onafhankelijk advies inwinnen en een klacht indienen.

Share This